نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در جمعه 18 ارديبهشت 1394
بازدید : 2033
نویسنده : صادق

Monday Night Raw Show

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، پانک ، شیمس ، دین امبروز و کریس جریکو وارد رینگ شدند و میکروفون را در دست گرفتند )

سی ام پانک :

اولین جمله رو با تهدید باتیستا شروع میکنم...باتیستا !! تو هفته گذشته اجازه ندادی نکسز کارشو انجام بده و جان سینا رو از مدیریت برکنار کنه. به زودی تاوان کاری رو که کردی پس میدی...قبلا تریپل ایچ بود که برای تو مسابقه ثبت می کرد و کریر تورو پایان میداد...و حالا نکــسز این کارو میکنه !! نمیدونم هدفت از اینکه به جان سینا کمک کردی چی بود کاملا مشخصه که داری خ**ه ما*ی اونو میکنی تا شاید بتونی با من سر کمربند مسابقه بدی. اما من صاحب کمربند myppv هستم و این منم که باید چلینج تورو قبول کنم...و من این کارو نمیکنم !!

برای من سواله که ایا باتیستا بعد از 4 ماه مصدومیت به رینگ برگشته تا به جان سینا کمک کنه و بره ؟ یا هدف های بزرگتری رو دنبال میکنه ؟! متاسفانه باید بگم من در اکستریم رولز هیچ مسابقه ای سر کمربندم انجام نمیدم. اما برای اعضای گروهم یعنی شیمس و دین امبروز برنامه هایی دارم...

با توجه به درگیری های اخیر...من اینجا مسابقه دین امبروز و رومن رینز رو به صورت اسلینگ مچ اعلام میکنم !! و همچنین مسابقه شیمس و جان سینا رو به صورت فینیشرینگ هم در اکستریم رولز اعلام میکنم. اما میخوام برای این مسابقات شرط بگذارم ...

اگر رومن رینز و جان سینا در این دو مسابقه شکست بخورن ، هردو عضو گروه نکسز خواهند شد...!!

شیمس :

خیلی وقته منتظر این فرصتم تا مقابل جان سینا قرار بگیرم. من بودم که توی رسلمنیا به سی ام پانک کمک کردم و باعث شدم جان سینا با اون همه زحمتی که خودش رو به رسلمنیا رسوند ، نتونه قهرمان بشه و میلیون ها نفر رو در سراسر جهان نا امید کردم. این من بودم که بعد از باخت جان سینا نفرت رو از من تو چشاتون دیدم. شما از من بدتون میاد و منم از شما. اما برنده نهایی منم...چون من به راهم ادامه میدم !!

من جان سینا رو در اکستریم رولز شکست میدم و اون رو وارد گروه نکسز میکنم. و بعد از اون ، من به همراه اعضای نکسز ، از جان سینا یک چهره هیل میسازیم طوری که شما حتی حاضر نباشید اون رو نگاه کنید. کاری میکنیم که جان سینا مجبور بشه مدیریت 4 ماهه خودش رو به د بست این د ورلد سی ام پانک واگذار کنه !! مطمئن باشید تا ماه آینده ، سی ام پانک به جای جان سینا رئیس این کمپانی خواهد بود و این اتفاق زمانی شروع میشه که من سینا رو در اکستریم رولز شکست بدم.

دین امبروز :

من گروه شیلد رو قبل از رسلمنیا نابود کردم. به چشم های سث اسیب زدم و پاهای رومن رینز رو شکوندم. بلاهایی که من سر سث رولینز و رومن رینز آوردم هیچ سوپراستاری تا به حال نتونسته سر کسی بیاره. من کاری کردم رینز و رولینز طعم عذاب واقعی رو بچشن و هنوز که هنوزه این عذاب همراه اوناست.

من در رسلمنیا در یک مسابقه هندیکپ 2 به 1 قرار داشتم...چه انتظاری برای پیروزی من داشتید...همه شما خواهید دید ، وقتی در یک مسابقه تک به تک مقابل رولینز یا رینز قرار بگیرم چه کارا که ازم بر میاد. ثابت میکنم که رسلمنیا مسابقه بی عدالتی رو داشتم اما اکستریم رولز تک به تک مقابل رومن رینز قرار میگیرم و به خشن ترین شکل ممکن اونو شکست میدم و رومن رینز رو وارد گروه نکسز میکنم.

از رومن رینز ، یک چهره هیل میسازم و هروقت بخوام بهش دستور میدم. بعد از اکستریم رولز ، رینز مطیع من میشه و بدون فرمان من کاری انجام نمیده. این لحظه ، رویایی ترین لحظه کریر من خواهد بود زمانی که من سث رولینز رو هم وارد نکسز کنم و گروه شیلد رو زیر مجموعه گروه نکسز کنم. و من بر اعضای گروه شیلد حکم فرمانی میکنم !!

کریس جریکو :

هفته پیش من ریک فلیر رو چلینج کردم اما اون چلینج من رو قبول نکرد. وقتشه امشب چلینج من رو قبول کنه وگرنه بلایی سرش میارم که از ذهن همه پاک نشه. اون پیرمرد الاغ هنوز کریس جریکو رو نشناخته. زمانی که اون و پدر و مادر بی همه چیزش داشتن خودشون رو جمع و جور می کردن من وارد دبلیودبلیوای شدم و برای کریرم تلاش کردم.

من وارد نکسز شدم چون هدف من با هدف نکسز یکیه...

( صدای تم سانگ باتیستا به صدا درامد ، تماشاگران تشویق شدیدی کردند ) ( باتیستا وارد رینگ شد و مقابل اعضای نکسز قرار گرفت )

باتیستا :

بعد از 4 ماه مصدومیتی که داشتم...فقط برای یه چیز برگشتم. پاره کردن ک** سی ام پانک !!

( باتیستا به سمت سی ام پانک دوید و اسپیر رو روی او انجام داد ، اعضای نکسز به باتیستا حمله کردند و ضربات مشت و لگد سنگینی به او وارد کردند )

( صدای تم سانگ جان سینا به صدا درامد ، جان سینا با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و به کمک باتیستا رفت )

( سی ام پانک از پشت به جان سینا حمله کرد ، سپس اعضای نکسز به باتیستا و جان سینا غلبه کردند و ضربات مشت و لگد سنگینی به انها وارد کردند )

( دین امبروز آماده اجرای فینیشر روی باتیستا شد ، صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد )

...

( رومن رینز با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد ، سپس به محض ورود به رینگ سوپر من پانچ رو روی دین امبروز اجرا کرد )

( سپس او را از رینگ بیرون انداخت )

( سی ام پانک قصد داشت به باتیستا حمله کنه ، باتیستا اسپاین باستر رو روی سی ام پانک اجرا کرد ، سپس او را از رینگ به بیرون انداخت )

( کریس جریکو از رینگ فرار کرد و از بین تماشاگران سالن را ترک کرد )

( شیمس به سمت جان سینا دوید و قصد داشت به او حمله کنه ، جان سینا جاخالی داد ، سپس شیمس را بلند کرد و AA رو روی او انجام داد )

( پرومو در حالیکه جان سینا ، باتیستا و رومن رینز در رینگ به اعضای نکسز در خارج از رینگ نگاه می کردند به پایان رسید )

مسابقه اول

گلداست vs روسف

( در نهایت روسف با اجرای سابمیشن موفق به شکست گلداست شد )

برنده مسابقه: روسف ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

( در بک استیج رندی اورتون در حال تمرین بود ، کین به انجا آمد و کنار رندی اورتون ایستاد )

کین :

ادج و کریشن میخوان بین مادوتارو به هم بزنن تا توی اکستریم رولز پیروز بیرون بیان. تو نباید گول اونارو بخوری اونا هدفشون اینه که اختلاف رو بین ما بیشتر کنن تا از این مسئله برای بردشون در اکستریم رولز استفاده کنن. برام مهم نیست در اکستریم رولز با من همکاری میکنی یا نه...ولی هرکاری میکنی ، کاری به کار من نداشته باش !!

رندی اورتون :

من اصلا به تو اهمیت نمیدم. من توی اکستریم رولز کار خودمو میکنم و فقط ادج رو میخوام. تو میتونی با کریشن درگیر باشی من با ادج. اما اگه سراغ ادج اومدی ، اونوقت اکستریم رولز مسابقه من و تو میشه نه و ما و ادج !! من از اون ماسک مسخرت نمیترسم. کمربندهای تگ تیم برام مهم نیستن فقط میخوام از ادج انتقام بگیرم...

( اورتون بک استیج را ترک کرد و پرومو به اتمام رسید )

مسابقه دوم

ری میستریو vs اون بورن

( اون بورن دور از چشم داور ضربه سنگینی به پایین شکم ری میستریو وارد کرد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت فینیشرش رو روی ری میستریو انجام بده )

( دلریو از سالن به سمت رینگ آمد )

( اون بورن از بالای رینگ پایین آمد و به دلریو اعتراض کرد ، سپس ری میستریو رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: ری میستریو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( دلریو وارد رینگ شد و ضربه لگد سنگینی به صورت اون بورن وارد کرد ، سپس کمربند ایالات متحده را بالا گرفت و پرومو به اتمام رسید )

( صدای تم سانگ ریک فلیر به صدا درامد ، ریک فلیر با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

ریک فلیر :

هفته گذشته در شوء راء در کشور مکزیک ، اتفاقی افتاد که نتونستم به اندازه کافی در کنار مردم خوب مکزیک باشم. کاری غیر منتظره از جریکو دیدم. کاری که هفته گذشته جریکو انجام داد ، فقط یه بی شرف میتونه انجام بده. اون رعایت سن منو نکرد و به بزرگ ترش احترام نگذاشت و مثل یه حیوون به من حمله کرد. اون به کریر من بی احترامی کرد و در پرومو اول این شوء هم به پدر و مادرم توهین کرد. اون به صورت من تف انداخت و به من سیلی زد.

با این همه کارایی که کریس جریکو فقط در طول یه هفته انجام داده ، نمیتونم دست رو دست بزارم و ساکت بشینم.

( ریک فلیر کت و لباسش را دراورد و آماده درگیری با کریس جریکو شد )

ریک فلیر :

تو میخوای من چلینج تورو قبول کنم...الان آمادم !!! بیا تو رینگ ...!!

( صدای تم سانگ شان مایکل به صدا درامد ، شان مایکل با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و مقابل ریک فلیر ایستاد )

شان مایکل :

میدونم هفته گذشته چه اتفاقی افتاد. جریکو به تو توهین کرد و به تو حمله کرد و حالا خودش رو پشت نکسز قایم کرده چون میترسه با امثال من روبرو بشه. جریکو باید بدونی ریک فلیر اینجا تنها نیست و من توی این شرایط به هیچ وجه تنهاش نمیزارم. تو تاوان کاری رو که کردی به زودی پس میدی...ریک فلیر دیگه بازنشسته شده و نمیتونه چلینج تورو قبول کنه...اما من هنوز بازنشسته نشدم و چلینج تورو برای اکستریم رولز قبول میکنم !!

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

شان مایکل :

تو خودت رو پشت نکسز قایم کردی چون فکر میکنی اگه توی نکسز باشی کسی نمیتونه بهت اسیب بزنه اما درست همون کسایی که فکر میکنی بهت آسیب نمیزنن این کارو میکنن. درست خود نکسز به تو آسیب میزنه. سی ام پانک زمانی برای منفعت خودش به همه اعضای گروهش خیانت میکنه و تو با دیگران فرقی نداری.

تو جز کسانی هستی که قربانی این ماجرا میشی. اما من این شانسو بهت میدم که همین الان بیای از ریک فلیر توی رینگ عذرخواهی کنی. اونوقت دیگه برام مهم نیست توی نکسز باشی یا نه...ولی اگه از ریک فلیر عذرخواهی نکنی ، باید چلینج من رو برای پی پر ویو اکستریم رولز قبول کنی !!

( صدای تم سانگ سی ام پانک به صدا درامد ، اعضای نکسز وارد سالن شدند ، سپس به سمت رینگ آمدند )

( پانک ، شیمس ، جریکو و دین امبروز وارد رینگ شدند )

سی ام پانک :

من بابت هفته گذشته و کاری که جریکو با ریک فلیر کرد عذرخواهی میکنم. درباره این موضوع میتونم عذرخواهی کنم ، اما بی احترامی به گروه نکسز رو هرگز فراموش نمیکنم. شان مایکل تو تمام کریرت رو با خفت و خاری گذروندی باخت های پشت سر تو تبدیل به جوک برای همه مردم شد و حالا اومدی اینجا و نکسز رو تهدید میکنی.

هیچ کس تهدیدهای تورو باور نداره و اصلا بهشون اهمیت نمیده. چون همه میدونن در نهایت تو یه بازنده خواهی بود. همیشه بازنده هستی. همیشه مقابل همه شکست خوردی. هیچ کس تهدیدهای تورو جدی نمیگیره چون تو به کریرت گند زدی. من بابت کار کریس جریکو از شما عذرخواهی کردم...و حالا وقتشه تو از گروه نکسز عذرخواهی کنی !!

ریک فلیر :

عذرخواهی در کار نیست. منم نیازی به عذرخواهی کریس جریکو ندارم. جریکو فقط از یه راه میتونه کاری رو که هفته گذشته با من کرد جبران کنه اونم اینه که مقابل من در اکستریم رولز مسابقه بده...

( تماشاگران تشویق کردند ، جریکو جلو رفت و به ریک فلیر خندید )

کریس جریکو ( خنده کنان ):

من قبول میکنم.

( ریک فلیر و شان مایکل قصد داشتند رینگ رو ترک کنند ، ناگهان اعضای نکسز به آنها حمله کردند و آنها را نقش بر زمین کردند )

( شان مایکل دابل کلوزلاین رو روی سی ام پانک و شیمس اجرا کرد ، در برگشت کریس جریکو فینیشر خودش رو روی شان مایکل انجام داد )

( ریک فلیر ضربات مشت سنگینی به دین امبروز وارد کرد )

( جریکو ریک فلیر را برگرداند ، سپس فینیشر خودش رو روی ریک فلیر انجام داد )

...

( اعضای نکسز ضربات مشت و لگد سنگینی به شان مایکل و ریک فلیر وارد کردند )

( در نهایت سی ام پانک شان مایکل را بلند کرد و GTS رو روی او انجام داد ) ( ریک فلیر از پاهای جریکو گرفت و کم کم بلند شد )

( جریکو سیلی محکمی به ریک فلیر زد ، سپس برای بار دوم فینیشر خودش رو روی او اجرا کرد )

( پرومو در حالیکه اعضای نکسز بالای سر شان مایکل و ریک فلیر ایستاده بودند به پایان رسید )

مسابقه سوم

بیگ شو vs بیگ ای لنگستن

( در نهایت بیگ شو با اجرای یک چکسلم و یک بیگ رایت هند موفق به شکست بیگ ای لنگستن شد )

برنده مسابقه: بیگ شو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Intercontinental Championship

اریک روون vs جک سواگر سر کمربند بین قاره ای

درامد مسابقه: 500 سکه + کمربند بین قاره ای

And Next

 

کین vs رندی اورتون

درامد مسابقه: 300 سکه

And Next

 

نکسز vs باتیستا ، جان سینا و رومن رینز

درامد مسابقه: نفری 350 سکه

مسابقه چهارم

Intercontinental Championship

جک سواگر vs اریک روون سر کمربند بین قاره ای

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، قبل از شروع مسابقه بد نیوز برت کنار میز گزارشگران برای تماشای مسابقه نشسته بود )

3 دقیقه بعد...

( جک سواگر اریک روون رو به بالای رینگ برد ، سپس از بالای رینگ سوپلکس سنگینی رو روی اریک روون انجام داد )

( جک سواگر آماده اجرای فینیشر شد )

( بد نیوز برت از رینگ بالا رفت و حواس جک سواگر را پرت کرد ، در برگشت اریک روون جک سواگر را رول کرد )

...2...1

( جک سواگر در شماره 2 بلند شد )

...

( اریک روون ضربه کلوزلاین سنگینی به جک سواگر وارد کرد ، سپس قصد داشت فینیشر خودش رو روی سواگر انجام بده )

( ناگهان جک سواگر از پاهای اریک روون گرفت و سابمیشن خودش رو روی او انجام داد )

( اریک روون سعی کرد دستانش رو به طناب رینگ برسونه اما موفق نشد ، اریک روون قصد داشت تسلیم بشه )

( ناگهان بد نیوز برت وارد رینگ شد ، سپس در حالیکه جک سواگر سابمیشن رو روی اریک روون انجام داده بود فینیشر خودش رو روی جک سواگر انجام داد )

برنده مسابقه: جک سواگر ( با DQ )

بعد از اتمام مسابقه:

( اریک روون کم کم بلند شد ، سپس بد نیوز فینیشر خودش رو روی اریک روون اجرا کرد ) ( پرومو در حالیکه بد نیوز کمربند بین قاره ای را بالا گرفته بود به اتمام رسید )

( در بک استیج رنی یانگ کنار رومن رینز آمد )

رنی یانگ :

رومن مسابقه تو با دین امبروز در اکستریم رولز به صورت زنجیر به ثبت رسیده. به نظرت در اون مسابقه سر بلند بیرون میای ؟

رومن رینز :

این چیزیه که نیاز به سوال کردن نداره. من دین امبروز رو در حد یه حریف واقعی برای خودم نمیدونم. میتونم اون رو به ساده ترین شکل ممکن شکست بدم. نه تنها دین امبروز ، بلکه هرکدوم از اعضای نکسز هم بخوان بیشتر از حدشون رفتار کنن باید مقابل من قرار...

( دین امبروز از پشت با زنجیر به رومن رینز حمله کرد ، سپس ضربات پشت سر هم زنجیر به رومن رینز وارد کرد )

( رومن رینز بلند شد و ضربات مشت پشت سر هم به دین امبروز وارد کرد )

( رومن رینز سر دین امبروز را به دیوار کوبید ، سپس او را به سمت اتاق خودش برد )

...

( دین امبروز ضربه لگد سنگینی به پایین شکم رومن رینز وارد کرد ، سپس کپسول روی دیوار را برداشت وضربه سنگینی به سر رومن رینز وارد کرد )

( دین امبروز سر رومن رینز را محکم به در یکی از اتاق ها کوبید )

( سپس در را باز کرد و رومن رینز را داخل اتاق انداخت ، سپس وارد اتاق شد و با صندلی چند ضربه محکم به رومن رینز وارد کرد )

( در نهایت دین امبروز از اتاق خارج شد و در حالیکه رومن رینز در اتاق بود ، درب اتاق را قفل کرد و انجا را ترک کرد )

مسابقه پنجم

رندی اورتون vs کین

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، کین دستش را به طرف رندی اورتون دراز کرد و قصد داشت با او دست بده )

( رندی اورتون با کین دست داد و تماشاگران تشویق کردند )

( اورتون و کین درگیری را آغاز کردند )

3 دقیقه بعد...

( کین سوپلکس سنگینی روی اورتون انجام داد ، سپس به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی اورتون بپره )

( در حین پریدن رندی دراب کیک رو روی کین انجام داد )

( رندی کین را پشت طناب های رینگ انداخت و DDT رو روی او اجرا کرد )

( سپس آماده اجرای Rko شد )

( کین بلند شد ، اورتون از گردن کین گرفت و قصد داشت Rko رو انجام بده ، کین بدل کرد )

( سپس کین از گردن اورتون گرفت و چکسلم رو روی او اجرا کرد )

...2...1

( اورتون در شماره 2 بلند شد )

( کین اورتون را بلند کرد و قصد داشت تومستون رو روی او انجام بده ، اورتون بدل کرد ، سپس backreaker رو روی کین اجرا کرد )

...

( اورتون آماده انجام Rko شد ) ( کین بلند شد ، سپس اورتون از گردن کین گرفت و قصد داشت Rko رو انجام بده )

( کین رندی را به عقب هل داد ، سپس کین و اورتون هردو به سمت یکدیگر دویدند و کلوزلاین رو روی یکدیگر انجام دادند )

( اورتون و کین هردو نقش بر زمین شده بودند )

( صدای تم سانگ ادج به صدا درامد ، ادج و کریشن از سالن در حالیکه صندلی در دست داشتند وارد رینگ شدند )

( سپس با صندلی ضربات پشت سر هم به اورتون و کین وارد کردند )

برنده مسابقه: بدون نتیجه

بعد از اتمام مسابقه:

( کریشن چند ضربه سنگین با صندلی به کمر کین زد ، ادج نیز ضربات پشت سر هم صندلی به اورتون وارد کرد )

( سپس کریشن به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی اورتون بپره )

( ناگهان در حین پریدن اورتون بلند شد و Rko رو روی کریشن انجام داد )

( ادج تعجب کرد و قصد داشت از رینگ فرار کنه ، ناگهان کین از پشت سر ادج آمد و گردن او را گرفت )

( سپس چکسلم رو روی او انجام داد )

( پرومو در حالیکه اورتون و کین بالای سر ادج و کریشن ایستاده بودند به پایان رسید )

 Main Event

باتیستا ، جان سینا و رومن رینز vs سی ام پانک ، شیمس و دین امبروز

( اعضای نکسز وارد رینگ شدند ، سپس سینا و باتیستا نیز وارد شدند ) ( دین امبروز درب اتاق را روی رومن رینز قفل کرده بود و رومن رینز توانایی حضور در این مسابقه را نداشت )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا دین امبروز و باتیستا درگیری را شروع کردند )

3 دقیقه بعد...

( سی ام پانک سابمیشن سنگینی روی گردن باتیستا انجام داده بود ، تماشاگران باتیستا را برای خلاص شدن از دست پانک تشویق کردند )

( باتیستا ضربه ارنج سنگینی به پانک وارد کرد ، پانک از باتیستا دور شد )

( پانک به سمت باتیستا دوید و قصد داشت به او حمله کنه ، باتیستا اسپاین باستر رو روی سی ام پانک اجرا کرد )

( باتیستا کم کم به سمت جان سینا رفت و قصد داشت با او تگ کنه )

( سی ام پانک با شیمس تگ کرد ، باتیستا نیز با جان سینا تگ کرد ، جان سینا و شیمس وارد رینگ شدند )

...

( جان سینا ضربات کلوزلاین پشت سر هم به شیمس وارد کرد ، سپس سوپلکس سنگینی روی او انجام داد و u cant see me رو روی او اجرا کرد )

( جان سینا آماده اجرای AA روی شیمس شد ، دین امبروز وارد رینگ شد و قصد داشت به جان سینا حمله کنه )

( جان سینا دین امبروز را بلند کرد و اماده انجام AA شد ، شیمس به سمت جان سینا دوید و بروگ کیک رو روی او انجام داد )

( باتیستا وارد رینگ شد ، سپس اسپیر رو روی شیمس اجرا کرد ) ( در برگشت سی ام پانک GTS رو روی باتیستا انجام داد )

( شیمس جان سینا را پین کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: نکسز ( 1050+ سکه )

بعد از اتمام مسابقه:

( سی ام پانک ، شیمس و دین امبروز ضربات مشت و لگد سنگینی به جان سینا و باتیستا وارد کردند )

( اعضای نکسز تصمیم بر مصدومیت جان سینا گرفتند )

( سپس دین امبروز و شیمس از پایین رینگ صندلی برداشتند ) ( رومن رینز درب اتاق رو شکوند و به سمت سالن آمد )

( تماشاگران تشویق شدیدی کردند )

...

( صدای تم سانگ رومن رینز به صدا درامد ، رومن رینز در حالیکه زنجیر در دست داشت از سالن به سمت رینگ آمد )

( ناگهان باتیستا و جان سینا از پشت به اعضای نکسز حمله کردند )

( رومن رینز زنجیر را دور دستانش پیچید ، سپس وارد رینگ شد و سوپر من پانچ رو روی دین امبروز اجرا کرد )

( صورت دین امبروز خونی شد )

( رومن رینز به سمت دین امبروز دوید و اسپـــیر رو روی او اجرا کرد ، سپس باتیستا نیز باتیستا بمب رو روی سی ام پانک انجام داد )

( در نهایت جان سینا AA رو روی شیمس اجرا کرد )

( شوء راء در حالیکه رومن رینز ، باتیستا و جان سینا بالای سر اعضای نکسز ایستاده بودند به پایان رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه Sling Match ( زنجیر ) بین رومن رینز و دین امبروز در اکستریم رولز

جک سواگر از کمربند خود مقابل اریک روون حفاظت کرد

ثبت مسابقه First Finisher Match ( اولین فینیشر ) بین جان سینا و شیمس در اکستریم رولز

ثبت مسابقه بین کریس جریکو و ریک فلیر در پری شوء اکستریم رولز

ثبت مسابقه بین آلبرتودلریو و اون بورن سر کمربند ایالات متحده در اکستریم رولز

شان مایکل و کریس جریکو دشمن شدند

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.